Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, September 11, 2011

Makan lah, tunggu apa lagi...

Rm 5.00 sebatang.
Sebatang dipotong lima.
Jadi lah rm1.00 setiap satu.
Murah jer.
Sedap.
Ais Krim Potong.
Di jaja di tepi pantai Tok Bali.
Kena makan cepat2 sebelum cair dan jatuh dari lidi buluh tu.
Ni pertama kali makan, tak cukup satu.
Bukan kerana saya makan banyak, tapi AisKrim asyik jatuh dari lidi saja lah..
AisKrim cap Ayam camni lah.
Cap hayam pun hayam lah, janji sedap!

22 comments:

Acik Erna said...

Hani..teringat masa dulu..selepas dipotong..celup coklat dan kacang tanah hancur..mak ai..sedapnya..

MulutPayau said...

aiskrim potong mmng sedap....kalau makan mmng tak cukup satu...

cikguden said...

cap ayam satu benda je best. yang lain tak best. hehehe

hani@debumelukut said...

Acik Erna,
tapi sedap tutti frutti lagi kann..?

hani@debumelukut said...

Mulut payau,
pernah makan jugak ke?

hani@debumelukut said...

Apa cikguden, sardin ke?

Cikli said...

kalau tak cukup, jangan potong aiskrim rm5 tu. untuk cikgu sorang je.

abah khalisha said...

mcm sedap je abah tengok aiskrim tu

Ibu n Abah said...

Cikgu hani....
Masa sekolah dulu mmg selalu makan... Mmg sedap...
Sekarang jarang jumpa dah....

Chik Att said...

akai tu ..... tapi tak pa...sedapkan ...

ajumohit said...

hihih tak pernah mkn eskrem yg walaupun dh potong masih nmpk byk lagi, msti sedap kan kak

pB said...

hok penting ..halal


lamo doh tok gie Tok Bali

secangkir madu merah said...

sedapnya aiskrim potong tu? tapi kenapa nampak lain macam je.. tak macam yg biasa saya makan..

hani@debumelukut said...

cikli,
sepatutnya macam tu kan.

hani@debumelukut said...

abah khalisha,
caya lah, sedappppp!

hani@debumelukut said...

ibu dan abah,
kat sini ada lagi..dtg sini lah, saya belanja..

hani@debumelukut said...

chit att,
pernah makan tak?

hani@debumelukut said...

aju, ni yg kosong, ada yg ada kacang merah pun..sedap dik!

hani@debumelukut said...

pB, sAH HALAL.

hani@debumelukut said...

SECANGKIR MADU MERAH,
agaknya yg di makan tu yang bentuk silinder dan ada kacang merah tu ke?
sama sedap gak ..

Cik Ina Do Do Cheng said...

kapit ngan roti pun sodap.tetiba je kan tekak ni nak makan sekerim

hani@debumelukut said...

Cik ina,
yes, kapit dgn roti mmg best..makan jer lah Cik Ina..sementara selera masih ada ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...