Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, September 18, 2011

Saya pun menyanyi jugak..


Lagu mana yang awak paling suka?
'Bahtera Merdeka' suka tak?
'Tanah Pusaka' pun sedap.
'Malaysia Baru' tu rasa cam nak joget pulak.
Hari ni nyanyi lagu 'Satu Malaysia' dan lagu 'Jalur Gemilang'
Nyanyi juga lagu '31 Ogos'.
Sempena penutupan sambutan kemerdekaan peringkat sekolah.

Sambil nyanyi sambil posing.
Nasib baik jadi cikgu,
Tak masuk Akademi Fantasia pun boleh nyanyi juga.
Tak kisah lah pitching lari punnn....
Janji ada feel, sampai maksud dan kita orang happy.

14 comments:

Aku said...

bersemangat sungguh budak-budak tu menyanyi. serius muka masing2.

tapi, akak boleh senyum jer.... hahaha

sahida said...

Semua suka!! Suka "Malaysia Baru" tu.. mmg rasa nak berjoget..;)

azieazah said...

Yang penting semangat dan perasaan itu yang penting.

Bila nyanyi sungguh2, boleh naik bulu roma, kan Cikgu?

MulutPayau said...

Mmng seronok dapat nyanyi ramai2....tak kisahlah pitching lari pun...

Cikli said...

patriotism berkembang di sekolah.

Zaitun said...

Cikgu nyanyi ramai2,kak Zai nyanyi kat bilik air sorang2 tapi semangat tetap sama.

ieja amieja said...

cikgu n murid2 sama nyanyi, semangat merdeka n patriotic tuh...

che mid said...

Merdeka!!

sal said...

yang penting buka mulut untuk nyanyi patriotisme..

sedap, tak sedap..

pandai, tak pandai..

budak2 tak komplen..diorg suka tengok cikgu nyanyi..(wlupun kdgkala rasa nyanyi sok sendiri)...hik hik..

che mid said...

CM dah folo, cuba folo I pulak. Tk

Kakzakie said...

Bila lagi nak tunjuk bakat kan cikgu... kakak setuju untung jadi cikgu nie....:)

MULAN said...

suka lagu jalur gemilang & lagu 31 ogos sudirman..

secangkir madu merah said...

bila menyanyi beramai2 semangat dtg entah dari mana2... ikut nyanyi saja walaupun pitching larik ek.. hehehhe

Kamariah Awang said...

Okey jugalah tu... boleh jugak menyanyi. Jangan 'menyumbangkan' lagunya, sudahlah kaaan? Hihihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...