Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, September 10, 2011

SUBHANALLAH..Tuhan dan aku.














16 comments:

Aku said...

hahaha.. macam-macam gaya ada....

yang best, gaya peluk matahari tu....

Cikli said...

ombak tak pernah jemu bertasbih seperti juga pasir dan karangan laut

Cahaya hidup said...

saya datang nak cari matahari juga :)

insan_marhaen said...

IM juga begitu. Mohon Allah restui kehidupanku dan beri kesempatan untuk aku tebus segala kesilapanku.

mamawana said...

Assalam,

Nice pic nice sharing.. lovely doas

secangkir madu merah said...

wah kreatip ar.. gambar dlm cerita..cerita dlm gambar...

hani@debumelukut said...

Aku,
Gaya bebas..

hani@debumelukut said...

Cikli,
Tuhan itu sentiasa mendengar..

hani@debumelukut said...

Cahaya hidup,
Cari lah mentari,bulan bintang, pelangi selagi baki nyawa masih ada..

hani@debumelukut said...

IM, memang acapkali nya kita merasakan hidup ini seperti kaca, jika tidak bersabar kan hancur berderai akhir nya..memang pernah hancur berderai punnn..sentiasa hancur berderai.

hani@debumelukut said...

mamawana,
TQ..N3 yg mengikut kata hati..

hani@debumelukut said...

secangkir madu merah,
tq..kata hati yang di suratkan dlm N3..

sal said...

amin..amin..ya Rabb..

Zaitun said...

Cantik... bercerita berlatar belakang kan gambar yang empunya diri.Kka Zai suka gambar love dikala senja,penuh makna...

hani@debumelukut said...

sal. Aminnnnnnnnnn

hani@debumelukut said...

Zaiton,
Hani ni mmg suka main dgn mentari pagi..cantik terpukau dgn kebesaran kuasa Allah yg menjadikan nya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...