Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, September 7, 2011

Pegawai JPJ ada sama

Driving 6 jam ke Kl.
Pegawai JPJ ikut sama.
Hati2 lori balak tu...
Kereta nak kuar simpang tu...
Bus tekan break tu..
Motor tu...
Van tu...
Aduhhh mak, baru saya tau rupanya ada:
540 buah kereta ,
100 lori
50 bus.
motorsikal berapa mak?
orang nak melintas ramai mana mak?
Mujur mak tolong bilang kan mak...
mak siap pantau had laju lagi.
Tak ngantuk ke mak?
yang mak tekan break sebelum saya sempat break tu nape mak...
Senyap.
Sunyi.
Shyyy...!!!
Pegawai JPJ dah lena.

3 comments:

Kakcik Seroja said...

Hahaha... boleh lena pulak Pegawai JPJ tu. penat mengira kenderaan agaknya. :)

Ibu n Abah said...

hahaha...
suami saya pun panggil saya pegawai JPJ..
dia cukup suka jika saya tertidor...

Kamariah Awang said...

Pegawai JPJ dah lena tu, tak pelah nak pecut 160 pun.. Hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...