Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, September 1, 2011

Penat beraya sakan..Biar saja foto yang menceritakan segalanya.

Malam Raya













Makan pagi sebelum solat Hari raya













































































































16 comments:

Acik Erna said...

Assalam hani..selamat hari raya..maaf andai ada terkasar bahas.
geramnya tengok budak comel ni..dah berbaju melayau dihai raya..comel sangat..

Ibu n Abah said...

Cikgu...
Dalam kita masih menyambut hari raya.. saya ingin mengucapkan selamat hari raya dan maaf jika ada tersalah tuturkata walaupun tidak berjumpa...
Imaad memang tersangat menawan hati.... :)

IMANSHAH said...

tapai pulut tu mmang feveret kita

Hanis MY said...

wahh nasi dagang yang dirindu, nak buat tak reti huuhu...

selamat hari raya aidilfitri... maaf zahir batin...

Cikli said...

nasi dagang tu yang paling romantis.
selamat hari raya.

a kl citizen said...

nasi dagang... best!

terliur jugak menengok tapai pulut :) selamat hari raya, maaf zahir batin ya

hani@debumelukut said...

Acik erna, Selamat Hari Raya buat Acik sekeluarga.

hani@debumelukut said...

Ibu dan Abah,
sama lah..kak hani pun pohon maaf jua jika ada kekasaran bahasa. Selamat Hari raya.

hani@debumelukut said...

IMANSHAH,
kata org tapai kalau musim panas lagi best..akak tak suka tapai.

hani@debumelukut said...

Hanis MY,
kalau rindu nasi dagang, cuba buat sendiri..senang jer dik, nak resipi pun boleh gak.

hani@debumelukut said...

Cikli pun minat nasi dagang jugak yer..time raya ni di mana2 pun ada.

hani@debumelukut said...

a kl citizen,
sama mcm Imanshah ni, minat tapai.

Dr. Ben said...

tak sabar nak balik malaya... nak makan ketupat!

eni osman said...

salam hani...selamat hariraya...sedap tgk nasi dagang tu...:)

hani@debumelukut said...

dr ben,
balik nanti boleh jamu selera

hani@debumelukut said...

eni,
dtg sini boleh akak jamu nasi dagang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...