Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, September 8, 2011

Sime Darby medical center

Dah hari ketiga di sini.
Baby tido..
Shyyyy...!!!!
Mak Si Baby dalam toilet.
Nenek Si Baby?
Luruskan kaki, rebahkan kerusi dan...
Zzzzzzzzz........
Ngantuk nyer.

20 comments:

Ibu n Abah said...

cikgu ada di KL lah ni????
jom jumpa.. belanja tutti fruitti..heheheheh

al-lavendari said...

tahniah dapat cucu !

yang ke berapa dah ?

hani@debumelukut said...

tutti frutti? wahhh best nyer. insyaAllah lain kali saya dtg kita jumpa, nk sgt jumpa tapi now duk tunggu menantu n bila dah boleh discharged nk bawa balik ke kb.

hani@debumelukut said...

Al lavendari,
cucu ke2

pB said...

tahniah tahniah


lawa nama baby boy

Ibu Lala said...

dapat baby baru ke? tahniah. Anak saya pun lahir pada 6/9. Nanti leh buat bday sama ye...

MulutPayau said...

Tahniah kak...bertmbah ahli kelurga...

Chik Att said...

tahniah .... dapat cucu bestkan..

Pia said...

"wahhh akk dah dapat cucu baru..tahniah2..selamat hari raya kak,maaf zahir batin.."

Zaitun said...

Kalau nenek kurang selesa tidur kat kerusi tu tidur aje kat katil hehehe...

apple hijau said...

Salam k.hani...

tahniah! menjadi nenek kali ke-2..heheheh

moga menantu dan cucu sihat sentiasa.Ameen.

Aku said...

neneknya tidurlah sementara boleh, kalau nanges memanjang nak susu karang payah nak lelap lak....
tahniah.

sal said...

tahniah yee..murah rezki..amin-amin

MULAN said...

congrats dapat cucu..!! geram sunggoh tengok baby2 ni..

secangkir madu merah said...

tahniah.. seronok hari raya bertambah dgn kehadiran org baru...

Cikli said...

tahniah nenek

Pn Kartini said...

Assalamualaikum :)

Tahniah dpt cucu..:)
mesti cute niii..;)

Kamariah Awang said...

Hehehe... masa nilah nenek nak curi2 tidor... Letih jaga cucu...

Acik Erna said...

Alhamdulillah bertambah lagi sorang cucu..seronoknya dapat cucu yang comel2..

mamawana said...

Dapat cucu? bestnyer... Tahniah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...