Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, December 30, 2012

Assalamualaikum apa khabar....

Assalamualaikum,
Dah seminggu rupanya saya tak hinggap di sini
Lama tu, tak pernah2 selama ni saya tidak update N3.

Masaalah teknikal.
Line tenet meragam di musim tengkujuh
Tuan tanah pun meragam jugak, saja tak nak ngaku.
Bukan budak kecik saja pandai meragam,
nenek tua pun reti.
Saya expert bab meragam ni.
Tau tak per.
Hari ni tak ada cerita nak di kongsi.
Sekadar nak tunjuk muka kat sini saja.
Sekadar nak let u all know that I am still alive.
Saya masih bernafas lagi tau.
Alhamdullilah, masih sihat walau usia makin bertambah.
Selamat Menymbut Tahun Baru buat semua yg singgah di sini.
Ada azam baru ke tidak?
Saya nak recycle azam tahun lepas saya saja.
Azam tu masih kekal di peringkat azam.
Tu lah selalunya.



4 comments:

Anonymous said...

ingatkan dah terbang kemana2..maklumlah orng berwang..he..he

Kunang-Kunang said...

Selamat menyambut tahun baru cikgu hani.

Hafizah Mohammed said...

..As sallam..
Selamat tahun baru cikgu...

Kamariah Awang said...

Teruskan azam tahun lepas..., tak salah, cikgu... Selamat Tahun Baru 2013.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...