Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, December 12, 2012

Sempena tarikh yg cantik ni..

12/12/12
Cantik nya tarikh ni.
Sempena tarikh cantik ni saya nak buat apa yer..Tangkap gambar sendiri sempena tarikh ni boleh ke?
Ok, bab posing ni saya tak ada masaalah langsung.
tapi kena tunggu camerawoman bangun dari tidur dulu.
Bawak bersabar yer tuan2 dan puan2...

2 jam sudah berlalu, camerawoman dah masuk opis.
OK, posing sudah...Pas tu nak buat apa lagi?
Tukar baju lah, posing sekali lagi.
Hehehe...ngalahkan model nih.
Model purba pun purba lah..
Baju saya, blog saya, suka hati saya lah kannn..

Nampak kurus sikit tak?
Soalan bonus buat yg singgah di sini.
Tak per tak kurus pun,
perasan kurus pun dah cukup baik dah.

Abaikan bab saiz saya tu.
Cer tgok kasut saya..
Haa...Ada berani pakai ke sekolah?
Maunya terkehel urat betis ni.
Kasut anak saya ni, saya pinjam buat posing.


Last sekali cuba tgok background
Depan peti ais pun posing.
Macam tak de tempat lain.
Memang tak ada tempat lain pon.
Ini lah tempat yg paling acap saya singgah dalam sehari.
Soalan bonus kedua.
Buat apa saya singgah depan peti ais?



Ada laaa...................





10 comments:

Ibu n Abah said...

Suwittttt....

MulutPayau said...

hehehe..kelakarlah akak ni..senyum sorang2 saya baca ntry akak...
Buka peti ais tentu mau cari makanan atau minuman kan...

Pn Kartini said...

Assalamualaikum GrannyHani:)

terkelip kelip nengok tang kasut tuu..agak2 bila laa boleh pakai yaa..mmg tak reti..pakai yang tumit tak seberapa inci pun dah lenguh sana sini..aduhai..

Pe2..tgk akak sekaliskala berposing..mmg coollll!
:)

Granny Hani said...

Ibu dan abah,
Tetiba rasa nak posing..hentam saja lah

Granny Hani said...

Mulut payau,
Tahniah, betul jawapan tu...

Granny Hani said...

Pn Kartini,
saya pun tak reti nak jalan jugak. tu pasal lah posing sambil duduk.

munna said...

cantiklah lak.... bab kasut tu.. munna pun tak berani nak pakai tinggi mcm tu.... anak dara mmg sesuai.. tapi nak posing dan melaram sekali sekala ..apalah salahnya

KuNanGKuNanG said...

klu posing ngan anak mesti org kata adik bradik..awet muda..:)

azi said...

amboi!!! posing sakat nampak?
Nanti boleh masuk majalah ni...model kasut ke baju...:)

Norhaizan hakim said...

GH..buatlah apa saja, asalkan anda bahagia..
Jawapan pada soalan bonus tu, GH nak jawapan yg ikhlas dari hati atau jawapan yg menyedapkan hati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...