Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, December 15, 2012

Bukak kotak komen ada jer hamba allah ni..

Siapa kah yang selalu singgah dan menyapa saya dengan tidak memperkenalkan diri?
ANONYMOUS
Heran jugak.
Ni mesti orang yg mengenali saya.
Atau mungkin saya tak mengenali dia
Atau mungkin orang yg tidak mempunyai blog tapi suka lawat blog.
Atau orang yg sengaja tak nak saya tau siapa dia sebenarnya. Menyamar.
Atau orang yg kerjanya Spy Menyepai.
Atau apa apa lah.
Saya tak kisah, dah awak tak nak perkenalkan diri saya nak buat macam mana.
Singgahlah dan tinggalkanlah jejak, saya tetap hargai nya.
Janji jangan komen yg tidak mendapat kelulusan Finas cukup.
Biar sesuai untuk tayangan gitu.
Ada juga yg singgah untuk promosi segala jenis bisniz.
Ini saya tak suka.
Saya bukan kaki bisniz, kalau nak niaga saya dah lama jadi bisnizwoman.
Maaf yer.
Tapi kalau nak suruh saya buat lawatan balas tak apa.
Tak suruh pun saya akan membalas lawatan, dah hobby macam tu.
Ada masa saya akan lawat samaada secara senyap atau meninggalkan kesan.
TQ ebribodih.
May God bless Uols..........

9 comments:

Kunang-Kunang said...

Salam Cikgu,

Orang suka dalam diam tu. Apa pun saya suka baca N3 vikgu. Simple tapi penuh makna.

Norhaizan hakim said...

masa zaman sekolah, kalau terima nota daari anonymous kita panggil secret admirer..peminat rahsia GH lah tu..

Kakzakie said...

Mungkin malu-malu nak perkenal diri. Jgn-jgn cikgu satu sekolah.

MaWar said...

suka melawat dan singgah di rumah ini tapi tak reti nak tinggal jejak....

Ummiarissa Mahdi said...

saya pula kadang2 suka baca je tanpa meninggalkan komen...ada juga tinggal komen,namun demikian komen yang nak ditinggalkan haruslah bersangkutan dengan entry yang ditulis...dan yang penting saya tidak menyamar...hehhehe

Nizam.Ariff said...

kalau tak kutuk2 tak mengapa..


yang benar,

non-anonymous

Kamariah Awang said...

Tak kesahlah..., asal komen baik2, dh tentunya dari orang baik2, cikgu.. hehe...

Anonymous said...

Salam k'hanny n all,

I am guilty as charged.
However I meant no harm when visiting ur blog . I was looking for inspiring n positive matters. ur entries r things I look foward b4 indulging into my world of Permanent head Damage:) btw FYI, I have no blog.

Well, is it okay if I rest my case n visit ur blog later on? I'm ur big fan :)

ryaha, FoCo, CO

Granny Hani said...

Ryaha tak kira anonymous sebab dah memang selalu catat nama..thanks anyway.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...