Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, December 6, 2012

N3 tak de tajuk.

Sudah solat magrib ngadap laptop.
Tadi sibuk, tak leh singgah.
(Maklum lah bibik bercuti, segala nya atas batu jemala patek lah)
Penat sebenarnya ni tapi puas.
Dapat ngemas sebuah rumah hari ni.
Macam ni lah selalu nya,
Bila bibik cuti jer saya buat spring cleaning.
Banyak benda perlu di hapus kira.
Banyak juga yg perlu di susun semula.
Bukan nya bibik tak buat semua tu,
tapi dia buat stail dia.
Kalau dia ada saya pejam mata aje walau tak setuju cara dia ngemas.
Kang komplen byk2, lari bibik tu siapa yg susah?
Sayaaaaa jugak lah.
N3 ni tak der tajuk specifik pun ni.
Sekadar catatan.
eh awak tau,
ngemas punya mengemas, saya tiba2 jadi kaya tau.
Jumpa duit lah awakkk...
Kat situ seringgit dua, kat sana not merah..
Kat atas tu, kat bawah ni
Kat dlm briefcase, kat dlm poket seluar dia..
Dah kita jumpa kira duit kita lah.
Aku kayaaaaa....!

6 comments:

Unknown said...

Latihan kecergasan yg bagus tu GH..
Kalau dah sampai jumpa duit kat dlm poket, itu memang sah boleh kaya!

a.samad jaafar said...

salam..
rasanya n3 ni elok diletak tajuk.. aku kayaaa... huhuhu

Unknown said...

Horay..
jom bagi2 macam citer p ramlee...
2 untuk saya... satu untuk awak...
3 untuk saya... satu untuk awak..
setuju???

Ros said...

duit..
kak..agak2 berapa pasang kasut boleh beli?

che mid said...

Kalau bibik selalu cuti, lagi cepat kaya lah kita ya..

Azian Elias said...

bagus gak macam tu sesekali kena buang lemak.. tapi i mmg dah tak larat nak buat semua tu... sedihh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...