Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, December 3, 2012

The Boss

He's the Boss
Imaad rules here.
Kalau dia nak,
larang pun dia nak jugak.
Kalau dia tak nak,
Bodek macam mana pun dia tak nak.
Kalau dia nak tengok Upin Ipin,
Satu negeri tengok Upin Ipin.
Kalau dia sebut  Miyo'
Semua orang tak sebut Milo lagi,
dah jadi 'Miyo'
Kalau dia dokong kucing,
Tau pulak kucing tu diam tak meronta
Imaad jenjeng lah macam mana pun,
Kucing tu rela.
Kalau Imaad tidor,
semua kena jaga suara.
Silence Please
The Boss is sleeping
and
the grandmummy needs some rest.
Shyyyy....!

4 comments:

Ros said...

shyy....
karenah cucu nenek tak marah...
sayang...

Ezza Muffinbiru said...

Hahaha....kuasa beso tu...dont play play with him....

kalau cucu kita datang lak...telinga ni dok dengar cerita Upin dan Ipin gak..episod biri biri..naik hapal dah dengan lagu biri2 tu....

MaWar said...

comel...nenek ni pun suka...

Jue a.k.a Ibu 2F said...

memang "BOS"..huhuhu kelakar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...