Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, December 11, 2012

Pagi2 dah dapat benda FREE


Tak ada yang free sekarang ni.
Kecuali 'Malu'.
Malu memang dapat for free.
Dimalukan
Lagi lah free, beserta perasa tambahan lagi.
Hari ni saya dapat malu free, 2 in 1 pulak tu.
Malu +Sakit.
Tu lah, nak kejar lori sampah yg datang awal pagi lah konon.
Kan dah tertiarap depan pagar.
Berterabur sampah keluar dari plastik sampah.
Bau malu saya semerbak, mengalahkan bau lori tu.
Siku saya berdarah kena pavement.
Tapi dek kerana dah 'Malu'
Saya salahkan tukang pasang pavement tu
Marahkan JKR yg tanam pokok tu
Marahkan lori sbb dtg awal pagi, belum cerah tanah lagi.
Marahkan selipar jepun buatan Msia
Marahkan anak2 sbb tak buang sampah mlm tadi.
Marahkan semua orang kecuali diri sendiri.
Orang dah 'Malu' memang macam ni.
Marah2 tu nak cover malu jer....

8 comments:

Ezza Muffinbiru said...

Aisehmen.....malu gak nak baca sebab pernah kena....malu kat bangla tu...

mokjadeandell said...

hehe,,cerita sama berlaku dulu,jatuh mcmmna pun tak tau tapi nampak langit terbentang luas tgh2 laman sekolah.Mujuq sapa pun tak perasan.kalau tidak tentu heboh gb jatuh terlentang ...malu wuuuu.

makchaq said...

Kita rasa malu, tapi yg tengok tu mesti simpati sangat walaupun mungkin depa tergelak..
semua tau kalau dah veteran jatuh memang sakit..
ramai geng2 makchaq jatuh tangga, (salah step, terlangkau anak tangga, ingat dah habis..) ada yg patah, retak dan terseliuh.. lama pulak nak baik..

NM03 said...

aiyak....










manyak kesian ma... kasi sapu obat lo...

Ibu n Abah said...

hehehehe
akak setuju..
memang salah lori datang awal sangat...
apalah lori ni...!!!

m.u.l.a.n said...

saya pon banyak insiden cenggini...

Anonymous said...

pity u granny hanny but please take a good care of urself so u r able 2 keep writing. ur writing is my great medicine, d one I look for every morning...

ryaha

munna said...

hehehe.. nak katawa pun ada... kesian pun ada .. mesti sakit kan kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...