Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, October 25, 2009

Anis punya pasal la ni.

Anis nak kasut baru.
Kan dah cari penyakit tu..
Aku ni tak suka masuk kedai kasut.
Kalau boleh nak elakkan.
Nak jauhkan.
Macam tokey lombong bijih dengan candu
Begitulah aku dengan kedai kasut..Pantang.
Pantang masuk.
Kalau masuk sure ada kasut yang aku suka dan yang akan 'terbeli' nanti.
Maka alkisah Anis pun dapat lah kasut yang dia suka..Kasut Hello kitty warna kegemaran..
Aku?
Aku dapat kasut tartan ni..
Anis punya pasal laa...

4 comments:

pakmat said...

:)

maiyah said...

sy yg tak bleh jln ni dok astik beli kasut, nape ntah

relevan said...

Selamat berkasut Hani..

hani@debumelukut said...

hehehe...bukan saya sorang cm ni..ramai yg gile kasut kat luar tu cuma tak nak ngaku..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...