Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, October 20, 2009

Cik Bedah yang cakap ni..

Kata kawan ku Cik Bedah, jangan marah marah, nanti cepat tua...Kalau tak marah pun, tua jugak! Alah, aku bukan marah pun, bukan tak biasa orang sakitkan hati ku..Dah terlalu biasa sangat. Cuma kadang kadang aku rasa extra sensitif. Imbalance of hormones kot..Heheheee..Tau tak per.
Betul lah, buat apa marah marah..? Cik Bedah kata go to hell with what they think of u..U r what u think u r, that matters most..I think that I am always being treated like a doormat..So does that means that I AM A DOORMAT?.The worst part is, people is always telling me that I am making myself a doormat that is why people treat me that way...O really?
So tell me, what should I do? Be a broom and sweep everything out of my way? Or be a Vacuum cleaner and suck in all the pasasites? Atau pun jadi 'traffic light' yang berdiri gagah, tukar kaler ikut timing..kalau 'merah' tu lori pun berhenti..hebat!
Kata cik bedah lagi, jadi camni lah, berpegang pada perpatah lama..
Pinggan tak retak nasi tak dingin
Org tak nak..Haku lagi lah berjuta kali tak ingin!!!
Merayu rayu tu not my type k...........

Cik Bedah yang cakap tu...Aku? Entah lah belalang...Nasib kau la belalanggggg...

2 comments:

Uncle Lee said...

Hello Teacher, I was at PakMat's pondok saw your callsign and busybody over.
Wow, looks like you da naik angin tu, ha ha....
stay easy chegu, blood pressure naik not good, ha ha. Just ignore....
the sun will still come out esok.
And smile....keep a song in your heart, best regards, Lee.

hani@debumelukut said...

today I am smiling. why? because of people like u.tq uncle Lee for stopping by.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...