Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, October 11, 2009

Ingat zaman dulu2...

Lagu khabie khabie ni memang berhantu.
Ingat cerita nya tak?

Khabie khabie mere dil mein, khayal aata hai.
Ke jaise tujko banaya gaya hai mere liye
Tu abse pehle sitaro mein bas rahi ti kahin,
Tuje jamin pe bulya gaya he mere liye..

Kadang kadang hati ku seakan berkata,
kau seakan dilahirkan untuk ku miliki
Sebelum ini kau entah di mana
Hadir mu hanya untuk ku.
Kadang kadang terdetik di dalam hati
Diri mu, pandangan mu
adalah bahagia untuk ku
Bayang wajah mu hanya untuk ku
Tutur mu, sentuhan mu
milik ku cuma..
Aku tau kau hanya lah mimpi
tapi
Kadang kadang aku inginkan ia terjadi begitu.

Kita tidak tahu apa yang telah diperuntukkan oleh Tuhan buat kita...

7 comments:

maiyah said...

salam.. wah minat kat filem hidustan yerk, sy pun minat gak

cikgu mas said...

Amboi kak...layann hindustan nampaknya...hehehe

relevan said...

Aiya..cikgu layan lagu hindustan..boleh nangis ni..

TokNabe said...

Lagu ni zaman sy kecik2 lg rasanya...
Time cite hindustan kat tv boleh dikatakan kampung senyap time tu.. :D

pakmat said...

..salam, cikgu..situa ini teringat juga masa dulu-dulu..tapi lain lirik dan lagu nya..
'..terkenang semasa dulu..
..waktu jepun perintah Kota Bharu..
..hari-hari makan ubi kayu..
..kalau tak lalu..cicah dengan budu..'

..as a fellow blogger, Uncle Lee, said in his blog..pleasure is the flower that passes..remembrance the lasting perfume..

hani@debumelukut said...

Maiyah n cikguMas
zaman tu dik, shashi kapoor lah org paling handsome atas muka bumu nih..hehehe..

Tok nabe mesti ingat cerita bobby kan?ko berapa kali gi tgok di panggung??

Pakmat mesti time cerita sanggam..dost te dost gitu yer??

Uncle Lee said...

Hello Hani, I was at PakMat's place noticed your callsign and busybody over.....enjoyed looking at your pics of bowling and others.
Regret my bahasa is jurassic, sebelum Merdeka....ta'berani comment incase get mistaken for marriage proposal, lecheh tu.
Nice video....

You have a pleasant weekend and keep a song in your heart, best regards, Lee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...