Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, October 1, 2009

Ada jugak yang ingat aku ni..

Terima Kasih.
Rezeki melimpah ruah.
Ada saja buah tangan yang aku dapat sehari dua ni.
TQ Pah..Or should I thank ur mum for the cookies. ( Sedap la Mek, nanti ajar kita camna nak buat ye..)
TQ Yam..Belacan dari Melaka, walau harga tak seberapa tapi kak Hani memang cukup suka..
TQ Nida..Kueh karas dari perak..Ini sah berterabur habuk depan TV nih..selagi tak habis selagi tu tak leh henti makan...Ranggup.
TQ Za..Semperit yang ranggup dan tak manis sangat..
TQ Da...Acar buah..Hmm, Tak cukup sepinggan la nasi..
TQ Sheila..tak per, bukan 'Robama' pun tak per..Sedap jugak.Next time nak lagi k.
TQ Wan Nor..Buah mangga dah habis..tapi 'colek buah' tu masih berbaki..masuk peti ais lagi.
TQ Ros..Anis and Iffah suka betul!
TQ Uztaz...Pandai isteri ustaz masak, nak resepi boleh?
TQ Mr Teow...U never forget to send me those chocolates
TQ Kak Zan..Ada lagi?? nak lagi...
TQ My Pupils...Letih nak habiskan biskut dan kek tu..Banyak sungguh!
TQ to all that make me feel that there is always a place for me in your hearts.
TQ TQ TQ
Terima Kasih Daun Keladi..,
Kalau Boleh, Nak Lagi.......dan lagi, dan lagi, dan lagi.

3 comments:

~0~ said...

wah...murah rezki kak..

relevan said...

Tq Hani..kerana selalu singgah kat relevansokmo..

hani@debumelukut said...

Budi baik di bawa mati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...