Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, October 6, 2009

Kecik hati

Rasa nak nangis je hari nih.
Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......
HuHuhuhuhuhuuuuuuuuuuuuu...
Adoiiiiiiiiiiii....................
Rasa nak teriak guling guling
Nak hentak hentak kaki..
Uwaaa...!!

8 comments:

Kak Ezza@makcik Blogger said...

teriak lah kuat kuat Hani..lepas tu pasti rasa lega

umi_e said...

biasalah kita terasa hati... kadang2 orang tak tau (atau buat2 tak tau?)akan terlukanya hati... bertenang... bersabar... jangan fikir sangat pekara yang mendukacitakan itu...

* jalan2 kat alam maya ni mungkin boleh melupakan rasa terkilan di hati itu :-S jom... kita jalan2 :D

A love too srong to die said...

Kalau lah masalah boleh diselesaikan dengan menangis,akan ku tangisi sepuas-puasnya.

hani@debumelukut said...

Dah lega dah ni..tapi hati masih terasa seakan sudah tidak diperlukan.

A love too srong to die said...

Rasa oh rasa..adakah rasa ini suatu petunjuk ataupun rasa ini hanyalah mainan syaitan.rasa oh rasa,semangat ini hilang dek rasa yang menggangu.rasa oh rasa, adakah benar ,adakah tidak.rasa oh rasa apakah patut aku lakukan..

Ya Allah aku bermohon agar diberi kemudahan untuk ku luahkan rasa ini

shahliza94 said...

banyak2kan bersabar ye kak...

♥chentatiku♥ said...

sila menangis untuk melepaskan lega di dada..subhanallah..betapa nikmatnye sebuah tangisan..

'Jangan difikir derita akan berpanjangan
Kelak akan membawa putus asa pada tuhan
Ingatlah biasanya kabus tak berpanjangan
Setelah kabus berlalu pasti cerah kembali'

kemudian, be strong ye!!!!

LIPISLADY said...

Pehal plak ni Hani, kecik ati ke sapa nih. Nangislah puas2 sebab nangis ni pun terapi juge...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...