Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, October 6, 2011

Anggota badan yang bekerja lebih masa.

Dalam kepala saya ni ada
-Juta juta persoalan, masaalah dan konflik.
-Juta juta pengetahuan yg boleh di salurkan sebagai Ilmu yg boleh di manafaatkan.
-Juta juta ilmu karut yg patut di hapus kira.
-Juta juta kenangan pahit manis semalam.
-Juta juta impian bodoh yang menyenakkan otak.
-Juta juta syukur syukur syukur Alhamdulillah.
-Kekesalan pun byk juga, yg major dan yg minor.
-juga ada wajah orang yg saya sayangi dan rindui.
-tak ketinggalan wajah2 orang yg saya rasa kalau boleh saya nak Dush! Dush! Dush!.
Tersumbat otak saya ni. Jem.

Mintak Panadol sebijik.
Fening laaa....

15 comments:

IMANSHAH said...

baru telah active fast tadi..sakit kapla

sal said...

hik2..

juta2...tu yang mahal tu..

nice entry..

Cikli said...

sel-sel otak pun ada juta juta dan saling berhubung

Acik Erna said...

hani..dapat dush dush dush kan wajah2 yang nak dibuat macam tu..sure hilang pening..

ajumohit said...

anggota itu memori kad kita, nk delete sayang, nk simpan tak cukup ruang heheheh

lina said...

salam teacher - Cukuplah bagi ku ALLAH yg menjaga agamaku.CUkuplah bagiku ALLAH yg menghapuskan dukacitaku. Cukuplah bagi ALLAH yg membalas sesiapa yg menzalimiKU. CUkuplah bagi ALLAH yg menyelamatkan dari org yg hasad kepadaku ,CUkuplah Bagiku ALLAH yg merahmatiku ketika saat kematianku. CUkuplah bagiku ALLAH yg merahmatiku ketika berhadapan dengan soalan kubur. CUkup lah bagi ku ALLAH yg memberatkan timbangan kebaikan ketika ditimbang amalanku. Cukuplah bagi ku ALLAH yg menetapkan kedua kakiku ketika ditimbang amalanku. Cukuplah bagi ku ALLAH yg menetapkan kedua kakiku ketika berada di sirat al mustaqim. Cukup lah ALLAH bagiku . Tiada Tuhan melainkan DIA. KepadaNYA aku berserah dan akan kembali..amin

munna said...

BERJUTA-JUTA LEMON DAH TU KAK.... SABAR DAN BAWA BEREHAT KAK YE... SELAMAT HARI GURU SEDUNIA BUAT AKAK

A.I said...

Otak ai pon dah krem kak -___-"

ikatankasihku said...

sebijik cukup ke kak..hehehe
takecare :)

ieja amieja said...

adusss..sesekali otak pun nak rest jgk...x cukup sebiji panadol tuh..huhuhu

MulutPayau said...

telan panadol..lepas tu zzzzzzz....

AZANI said...

kak
ai jem teruk,,,

esp esok jumaat

azieazah said...

Jangan overdose plak makan panadol sejuta biji. hehehehe

secangkir madu merah said...

cuba pergi tidor sekejap..

abu muaz said...

panadol akan menambahkan lagi masalah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...