Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, October 21, 2011

Projek tak siap siap lagi nih

Belum siap lagi lah.
Rancangan tergendala sebentar.( mungkin duabentar)
Esuk2 saya sambung balik projek saya tu.
Sebenarnya saya terasa nak jenguk blog kekawan.
Maaf, ayat di atas tu ayat mencari alasan saja.
Sebenarnya saya dah malas dah nak siapkan projek tu.
Buntu kes kena buat rombakan semula.
Jadi saya duduk lah depan ni dan ketepikan projek dulu.
Niat nak singgah bertandang, dah jadi bermukim di sini pulak.
Dalam singgah menyinggah di blog kekawan saya ada terbaca N3 berkaitan dengan masakn.
Ok, nak cuba resipi baru lah..mesti best.
Projek saya?
Kena beli batu nisan kot, hampir nak berkubur lah tu.....

12 comments:

kakcik said...

Projek apakah itu? :)

hani@debumelukut said...

Alah Kakcik, saja nak heboh, bukan payah mana, saja nak cuba buat sendiri...kalau siap nanti saya tayang lah...hehehee

che mid said...

Salam Hani, takpe takpe.. buat 2-3 dalam satu.. kalau tak 3 jadi.. 2 jadi pon ok kan.. kalau tak jadi 2, 1 jadi pun boleh la.. kalau tak jadi 1............

munna said...

munna pun tertanya2 projek apalah yg tgh akak usahakan

sal said...

nak share projek, bole tak..

Pia said...

"alahh akk ni tak nak gitau pulak projek apa yg akk dok buat tu...citer la kat sini leh saya bagi komen..hehhe.."

MULAN said...

tak sabar nak tengok...

ILA HonEyBuNNy said...

macam projek besar ja neh...hehe..

ila datang ziarah sini juga...

salam jumaat....

Chik Att said...

jangan di beli batu nesan tu ....

IMANSHAH said...

apakah??

Kamariah Awang said...

Saipkan satu persatu... jangan tension, udah... Projek dengan ma tu camane? The Versatile Blogger... sampai tahun depan pun ma tunggu...hehe.. Gurau ajeee...

Cikli said...

mana boleh mengalah.
patah bahu bertongkat kuku...jentayu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...