Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, October 1, 2011

What's on my mind right now.


I just want to run away
but
reality is holding me back.



13 comments:

Marina Monroe said...

Kalau nak lariiii...boleh akak ikut? hehehe

lina said...

Salam teacher what was wrong teacher...you can share with us! Take care

hani@debumelukut said...

Kak Marina,
kadang2 semua org pun rasa macam ni...nak ikut, jom kita lari ke alam mimpi di mana segalanya lebih baik dari realiti...

hani@debumelukut said...

Lina,
bila otak tersumbat rasa macam ni lah kan..tapi sebenarnya bukan boleh lari, kena hadapi aje lah segala dugaan Tuhan ni...

insan_marhaen said...

Menghadapi kenyataan dan menyelesaikannya adalah lebih baik dari melarikan diri. Namun adakalanya bila kita tidak boleh berbuat apa-apa, biarlah masa yang menguraikannya...

Ibu n Abah said...

cikgu hani...
lari sebentar dan pergi bercuti...
best jugak kan...???

sal said...

kadang2 kita mengalami cabaran yg hebat..tapi lelama Allah menolong kita merungkainya, tetapi memerlukan masa..

tabahkan hati..

hani@debumelukut said...

IM,
Kita manusia yg byk kekurangan ini kadang kala merasakan hampir tewas dgn keadaan.

hani@debumelukut said...

Ibu dan Abah,
betul tu..rehat minda eluk juga bila minda dah terlalu berserabut..

hani@debumelukut said...

Sal,
Akak cuma berdoa semoga Tuhan beri akak kekuatan untuk hadapi segala cobaan dari Nya..

pena rozie said...

Nak lari???/

delarocha said...

lari dari masalah?

seakan akan lari dari bayang bayang.

cikguden said...

100 metres,1000 metres? heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...