Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, October 30, 2011

Rintik rintik hujan.....

Lebat hujan di luar,

di hati gerimis juga.

Musim sudah berganti,

Banjir sudah menanti.

Jiwa yang hanyut tenggelam,

Minda sudah lemas dan karam

Sudah jenuh aku berenang,

tapi tepian tidak kelihatan.

Hujan turun lagi,

dan lagi,

dan lagi,

Aku sembunyikan tangisan dalam lebat hujan.

Sebenarnya,

Aku duk sorang dan ketakutan.

Tu aje.


(Tak kena mengena dgn sesiapa pun, sekadar N3 merapu jer..Yg hidup jgn risau, tak kena mengena pun. Yg mati? pagi2 gelap gulita dan duk sorang2 ni jgn cakap bab yg dah mati lah...takoooot!)

4 comments:

sal said...

hik2...
apb hujan turun..kadang2 bnyk pulak idea kat minda nak dikeluarkan yee..mencurah2 juga macam hujan turun...

nice entry..

kakcik said...

Akhirnya kita akan ke sana juga...

insan_marhaen said...

bumi tenggelam tak pe asalakan iman masih segar dan bercahaya!

MulutPayau said...

suka sangat dgn hujan...tak payah siram pokok bunga..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...