Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, October 24, 2011

Projek saya dah siap.

Kerusi rotan baby pesen lama.
Masa anak2 kecik dulu, di kerusi ni lah dia orang belajar suap makanan sendiri.
Ini lah kerusi makan yang termurah di pasaran.
Sekarang saya nak beri nafas baru pada kerusi tu.
Untuk cucu2 saya lah.
Banyak kerusi makan yg cantik2 kat pasaran, tukar dgn duit saja.
Bukan saya berkira sgt nak belikan yg model baru tu,
cuma saya nak cuba tambah sentimental value pada kerusi rotan yg orang tak pandang dah ni.
Dah berminggu saya jahit sarung dan buat kusyen supaya lebih selesa nanti.
Jeng jeng jengggg....Ni lah projek juta2 saya tu.
Hmmm...tau, tak lawa mana pun,
tapi saya happy sangat sebab nasib baik siap jugak at last.
Tak sabar tunggu cucu datang esuk.

18 comments:

lina said...

salam teacher - cantik nya kerusi.Kreatif la teacher ni..

Granny Hani said...

tq..harap2 cucu suka duduk.

azieazah said...

Cantiknya Kak! Lebih manis sebab ianya dijahit sendiri oleh nenek mereka. Mujur nenek masih terang mata nak menjahit eh?

A.I said...

comelnya akak buat! kretip sgt le teacher kita ni... ^______^

terpatrisinarabadi said...

wah kak, excited ni, ..buat utk cucu..kreatiflah akak..mmg cantik sgt2..kalau order kat kedai pon tak dapat nyer dia buat mcm ni..

Pia said...

"wahh ada bakat menjahit rupanya akak ni...cucu tentu suka sbb sarung kerusi dia yg cantik tu nenek dia yg jahitkan.."

Mulan said...

saya suka barangan rotan.. cantiknya dapat cover tu..

sal said...

alhamdulillah , projek juta2 dh siap..harap yg memberi dan menerima sama2 gembira dan bahagia..amin..

Queenie said...

saya suka nenek kreatif..
untung cucu-cucu...

Chik Att said...

cantik .....

wahida said...

cantik dan sgt kreatif..betul ckp ni tau..


kalau saya tak terfikir nak buat mcm ni...huhu..

Fadzli Amir said...

kreatifnya....teringat dulu kerusi rotan yg letak kat basikal, abah carry adik...

dalila said...

kreatifnya...

munna said...

dah di transformasikan ..cantik lah kak

Bapak said...

wah, kasih nenek...

Kamariah Awang said...

Cantik...kreatifnya Hani.... Jadilah 1 dalam 1000, kan?

insan marhaen said...

cucu IM insyaAllah 'datang' pada bulan 2.

Tak ada projek apa-apa sebab masih dalam situasi...jeng..jeng..jeng..

Acik Erna said...

cantiknya..pandai hani bagi nafas baru demi imad..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...