Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, October 17, 2011

Bukan saya tak mau ziarah...

Akhir akhir ni tak sempat merayap ke blog teman2..
Tak tahu perkembangan terbaru kawan kawan.
Harap2 semua nya baik baik belaka.
Harap2 saya tak ketinggalan topik2 menarik.
Rindu, siapa cakap tak rindu..
Tapi saya tak menang tangan ni.
Buzy yang teramat.
Pak menteri pun tak sebuzy ni.
Banyak sungguh kerja saya.
Selain dari kerja sambung ekor beruang,
saya juga sedang siapkan projek tertunggak.
Rahsia, jangan tanya projek apa.
Nanti kalau siap saya tayang lah kat blog saya ni.
Mana tau ada orang berminat nak buat jugak...
Tunggu dan lihat k.
Ok, bye dulu, tak leh lama2, kejar masa lah katakan.
Salam sayang buat semua dan terima kasih pada yg sentiasa menjenguk blog saya dan meninggalkan jejak.
Terima kasih,
Di sini saya rasa di hargai.

19 comments:

Marina Monroe said...

Salam,
akak tungguuuuu hingga project tu siap utk tayangan..hahahaha

Chik Att said...

tak tahan .... keja sambung ekor beruang tu .....

nak aplly gak lah ...

ummiarissa said...

akak saya baca entry akak macam terkejar-kejar rasanya...busy sangat bunyinya tu...sambung balik lah kerja akak...

MULAN said...

takpe... ada masa jalan2 nnti..

Pia said...

"salam kak..alhh akak sibuk ker..baru nak suruh akk tolong komen entri saya tu...tp tak per lah nnti2 kalau dah kurang sikit bizi tu dtg2 lah yer.."

ieja amieja said...

jgn lp terjah ya bila ada masa..hehehe

Acik Erna said...

hani..he he..lucu pulak..sambung ekor beruang..boleh jugak ke..

sal said...

moga suksess..
moga ceria2 selalu..

munna said...

mana yg penting kenalah dulukan...takpe kami semua mesti ziarah ke sini lagi

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Cikgu Hani,

Tak apa siapkan mana yang perlu dulu. Lapang besok, ziarahlah kami.

Cikli said...

macam nak jd calon pru13 je cikgu.

MulutPayau said...

Tak sabar2 nak tnggu projek yg kak hani katakan tu....nnti tayang ya..

insan_marhaen said...

bagi IM, biar sesibuk mana kalau dah minat akan di cari ruang-ruang untuk menjengah!

secangkir madu merah said...

apalah yg disebukkannya tu..
apapa pon semoga berjaya...

che mid said...

Dah panjang mana agaknya ekor beruang tu ya..

Kamariah Awang said...

Sama2kasih... Sebelum buat n3 baru, biasanya ma akan ziarah ke blog rakan2 dulu... Tak ketinggalan ke blog Hani...

NM02 said...

kasi setel semua keje, nnt kalu dah free singgah umh ai plak eh

mesti hebat projek ni, sampai tak menang tangan dibuatnye..

nway, gud luck dlm setiap keje yg akak lakukan

Kakzakie said...

Beruang siapalah yg jadi mangsa experiment cikgu. Kakak tunggulah harap tak tertinggal...

qemaishak said...

hebat keja sambung ekor beruang tu hehe..kerja didahulukan blog dikemudiankan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...