Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, October 15, 2011

Blog yang paling sedap....


Ni dia......
Ice-Blog.
Nyaman
Sejuk
Menghilangkan dahaga
Sedap betul kunyah mutiara hitam tu..

10 comments:

Acik Erna said...

hani..teringin jugak ni..ekarang cuaca teramat la panas..baru petang ni hujan turun..tapi tak terasa sejuk pun

Chik Att said...

apa saja yang kena mengena dgn aiskrim ....saya memang suka ...

Ibu n Abah said...

Cikgu...
Setuju....
Blog yg mmg sgt sedap...
Mutiara hitam yg kenyal2 dikunyah.....

azieazah said...

Jika singgah ke Kajang, dan sempat masuk Metro Plaza tu, saya suka beli CoolBlog yang perisa Asam Boi atau Mangga.

Yang hitam tu biasa dipanggil PEARL, sebenarnya tepung kan? Ada juga saya dengar yg buat dari keladi + tepung. Apapun memang sedapppp!

Sedut banyak nanti dia “tangkap” kepala! hahahaha

cikguden said...

mesti laku blog ni waktu2 panas

hani@debumelukut said...

Acik, memang sedap kan?

hani@debumelukut said...

chik att pun suka?

hani@debumelukut said...

Ibu dan abah,
makin kunyah makin nak lagi..next time suruh dia org letak byk2..

hani@debumelukut said...

aziezah,
tak pernah rasa lagi yg asam boi tu..mesti sedap

hani@debumelukut said...

cguden, mmg kena beratur lah..ni akak beli kat alor str mall.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...