Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, May 6, 2012

Makin hari makin besar.
Makin hari makin berdenyut denyut.
Terletak dekat mulut lak tu, kalau bercakap mesti jadi perhatian orang.
Muda2 dulu tak pula ada benda ni kat muka.
Dah tua macam ni baru nak ada.
Habis tu nak buat macam mana?
Picit?
Sakit woii..
Biarkan?
Ni tak boleh jadi...
Esuk nak gi sekolah pun malu kat anak murid.
Saham merudum nanti.
keh keh keh..macam lah murid kesah sangat cikgu ada jerawat ke tidak.
Ok murid2 esuk belajar tajuk bentuk muka bumi.
Ni contoh batu.
Jerawat batu.
Tolong la awak, nak buat camna nak bagi cepat sembuh ni?
Buruk tul lahh...

5 comments:

Acik Erna said...

assalam hani..acik dulu kalau dia tumbuh sesekali macam ni..acik letak bam harimau je..lama2 hilang..he he

Granny Hani said...

Acik Ema, ok, nak cuba.

Anonymous said...

Salam cikgu, tu tanda masih muda belia....

Mak Wardah said...

Ikgu, jerawat tak kira remaja trang tang2 ataupun remaja purba...asal stress sure dia menempek

iizza said...

adehh mesti sakit tu..sy x pernah kena lagi jadi x tahu nak buat camner kalau kena..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...