Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, May 2, 2012

Memperkenalkan.....

Ini Debu.
Yang putih tu Susu.
Susu Debu
Kejap baik, kejap bergusti
Dua dua saya sayang.
Kucing tau menghargai kasih sayang.
Tau setia pada tuan.
Tak macam orang.
Ini pula Tiger.
Tiger tak sihat.
Sakit perut
Susut badan Tiger..
Dah bawa ke klinik.
Cian Tiger kena makan ubat.
Tiger tak suka makan ubat.
Payah sungguh.
Ada 3 ekor lagi kat luar.
Tak perlu diperkenalkan.
Saya dah perkenalkan mereka dulu.
Esuk, saya nak perkenalkan sekor lagi.
Esuk saja yer.
Kenapa tak leh perkenalkan hari ni?
Cer teka kenapa..
 

6 comments:

Acik Erna said...

susu memang comel

s a r said...

assalamualaikum..

~waargghh.. saya sangat obses dengan si gebu gebas ni.. :D

C'Jai said...

mak aiii..comey la sangat2...susu tu macan dony c'jai... sejibik..muka pun sama ..kot2 adik beradik tak...sameeeee laaaaa...nanti kalu ada entri pasai dony c'jai jemput datang tengok kat laman c'jai yee..tungguuuuuuuuuuuuuu... hehe..

makcu B said...

Ular pun pernah patuk penyelia zoo, kerbau juga pernah sondol bontot Si Parjo semasa diminta membajak sawah tuannya dan beruk tak terkecuali menjatuhkan sebiji kelapa tua atas kepala tuannya yang ralik isap kokok daun nun di bawah sana. Kesetiaan kadang-kala teruji!

Cikli said...

Tiger susu debu

iizza said...

ala comey-comeynya...debu,susu dan tiger...^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...