Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, May 21, 2012

Orang penakut yg sakit gigi

Siapa tau ada tak Dentist yg boleh bius saya sampai saya tak rasa apa apa, biar saya pengsan terus pun tak per..Dah saya pengsan tu hentam jer lah nak simen ke, nak cabut ke ..Saya takut sungguh ni..
Please, bagi saya no dentist tu, nak call jam ni jugak......

5 comments:

kakcik said...

Cuba jadi macam Mr Bean - buat sendiri! :)

Alin Marlini said...

Akak..Alin plg takut dr gigi..huhuhuhu

Chik Att said...

takuttt ... tapi kalau sakit.. gagahkan diri juga lah ...

Pn Kartini said...

hehe....agak2 ada ke tak yaaa dentist cam tuu...huhu....
Kalau lam keterpaksaan...mmg kena menyerah jgk akhirnyaaa...aduhaiiii;-)

iizza said...

nk bius pn sakit tau...sakit kena cucuk tu..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...