Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, May 20, 2012

Testing kesabaran mak dia..

Nenek bawak Imaad jalan jalan.
Singgah minum2 kat Cafe yg cantik ni.
Tapi Imaad tak nak duduk kat meja, dia nak meneroka setiap penjuru Cafe.

 Dah siap keluarkan motor yg baru di beli.
 Usung kesana kemari..Brooomm...broomm..Bising!
 Makin di saman makin menjadi jadik..
 Kan dah siap panjat dinding dah motor tu..Sabor jer laaa Nek.
 Mummy Imaad cuba skill pujuk yg tak menjadi.
 Makin meronta ada lah..Nasib baik tak nangis guling2..
 Aunty pun sedaya upaya awasi setiap langkah Imaad..Makin laju lari nya.
Nenek rasa lah Mad, tak lama lagi ada yang nak kena cubit dengan mummy Imaad ni...

7 comments:

kakcik said...

Hahaha... sabar...sabar....

insan_marhaen said...

tok ba IM kata kalau anak lincah begitu, tandanya bagus. kalau duduk senyap jer.... masaalah tu!

pena rozie said...

sabar ek...

iizza said...

hehe..comel jer dia..

ala biasa la tu..tengah baya2 tu memang xleh duduk diam..sabar jer la ya..:)

LYAfrina said...

hehe...comel2.. so sweet..biasalah dgn budak2 seusia ni..mmg kna byk sbr kan..sbb knk2 usia ni teruja nk explore sekeliling dia

secangkir madu merah said...

hahaha.. sabar ya nek... Imaad tu baru dpt kaki, itu yg tak tau duduk diam tu.. hehehe

Acik Erna said...

imad..imad..comel je aksi dia..
dah bisa dah tengok aksi macam ni..sebab 3 hero punya perangai..he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...