Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, May 8, 2012

Tanya siket boleh?

Kamera murah
Fotografer pula tak mahir.
Kalau tidak sah lah foto ni laaaagi cantik.
Tapi bagi saya dah cukup memukau dah.
Agak agak laaa...
Kalau guna kamera mahal,
dan tukang snap foto ni 'Pro',
'Model' kat dalam foto di bawah ni,
boleh nampak sikit kurus tak?
Kalau tua pun nampak sikit muda kot?
Kalau muka tak lawa?
Boleh ubah jugak?
Heheheheee...tanya aje, tak salah kannnn?

5 comments:

ummiarissa said...

sape kak model tu?he he he...okay je kurus tak gemuk pun tak..sedang-sedang je...cantik juga gambar tu,walaupun kamera murah ..

hazlin nazri said...

:)
jom singgah warisku minangrawa

Kunang-Kunang said...

Ingat zaman muda2 dulu, ambil gambar kat kedai gambar. Saya tengok China kedai gambar tu touch up (betul ker ejaan ni) muka orang dalam gambar tu. Dulu2kan macam tu!! ambik gambar tahap muka jer. He he

Hasilnya orang dalam gambar tu 'cantik' dari di luar gambar.

Alin Marlini said...

dah kira orait tu kak..comel :)

makcu B said...

Ada sorang pondan ni... boleh bikin muka artis kat kita beb!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...