Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, May 19, 2012

Yang tak minat tu, duk diam diam kat rumah...

-Kimi, tolong kuar beli daging jap.
-Mana ada Kimi, semalam dia dah ke Kl, tgok bola
Ok, kena kuar ke pasar sendiri lah ni
-Mail, nak daging sekilo..Ops, MokNik jual daging hari ni?
-Mail gi Kolumpo, tengok bola.
Hmm...
Singgah beli 'Nasi Dagang'.
-Eh Kak Dah, sorang ke?
- Apa nak buat Hani, yang kaum Adam kat rumah tu semua dah ke Kl, tgok bola. Tinggal lah saya dgn Si Aisyah tu.
Hmm....


Hari ni kaum Adam di tempat saya hampir pupus.
Bola punya pasal.
Esuk.
Balik rumah hati hati,
kang makan 'Sup Bola'
Siapa nak resipi, saya ada.


6 comments:

Acik Erna said...

salam hani..he he..
maunya hari ni dibawah tudung sji..semua menu bahan utama nya bola

Aku said...

buat kek bola...
buat surprise kenduri bola, kak....

insan_marhaen said...

Sup bebola... best juga!

al-lavendari said...

saya nak cuba resepi tu ..

MulutPayau said...

sana sini bola...tentu sedap sup bola tu...hehehe

Ibu n Abah said...

wah cikgu...
berbaloi tak dapat beli daging dan makan nasi dagang..
Kelantan menang 1-0 semalam...
Tahniah...
(resepi sup bola tu... dah boleh dipelbagaikan menunya...)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...