Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, May 18, 2012

Tadi iklan bedak, Ni iklan acah aje tau...

Raya belum, Puasa pun belum,
tekak rasa nak makan biskut raya.
Semperit.
Hapa susah, dah tak der siapa nak ambik tempahan, sendiri buat lah.
Ini 'semperit Ulat Bulu', kes serupa ulat bulu.
Biar pun ulat bulu rasa nya sedapppp...
Ada siapa2 nak tempah?
SORYYYYYYY.......!
Buat untuk makan jer...
(Kalau buka untuk tempahan pun tak siapa hingin nak tempah biskut macam ni rupa!)

5 comments:

kakcik said...

Amboi, rajinnya. Baru ingat nak buat tempahan, rupa2nya tak diterima pula! ;-)

Bapak said...

semperit tu..tiba2 Bapak teringat kenangan lama, menempah semperit dgn bakal kakak ipar x jadi..heheh

ibundo said...

Dah menyemperit dah?

m.u.l.a.n said...

saya suka sempit..!!!! sis, nak sikit....!!

iizza said...

eh cantik tu bentuk S..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...