Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, October 8, 2013

Bye Bye Anis...

Anis ikut rombongan sekolah ke Langkawi.
Pertama kali dlm sejarah, saya benarkan anak ikut rombongan sekolah.
Kakak2 dan abang2 dia mana ada peluang.
memang awal2 saya dah cakap 'NO'
Tapi ni kes lain.
anak2 saya memang saya selalu bawa melancong.
Dalam dan luar negara pun.
Seentaro dunia saya heret anak saya tu.
Pergi umrah pun saya bawak..
Tapi tu dulu.
Masa tu keadaan mengizinkan.
Sekarang saya tak dapat bawa anak2 jalan2 dah.
Masa terikat dgn urusan Ja, tumpuan hanya kepada mengurus Ja.
Maka kalau nak harapkan saya bawak anak2 melancong memang mustahil lah.
Last saya bawa anak melancong ialah ke Semarang tahun lepas.
Itu lah last Anis berholiday dgn keluarga.
Jadi hari ni,
Anis terpaksa di lepaskan ke Langkawi dgn kawan2.
Tak adil kalau saya tak benarkan.
Saya yakin Anis akan dpt pengalaman baru bila bersama dgn kawan2 begini.
Tak perlah anis, pergi lah.
Enjoy yourself..
Jangan fussy dah lah.
Make do dgn cara percutian ramai ramai.
and don't forget,
BELI COKLAT BANYAK2.



4 comments:

che mid said...

Anis kata sana nanti tentu ingat mamanya.. dah terbiasa pergi makan angin dengan family kan..

JunAina said...

Kadang2 kita rasa tak yakin bila anak2 jalan2 ramai2 cam gitu tetapi apa salahnya biar mereka mencuba sesuatu yang baru. Berdikari. Lagipun masih boleh pantau dengan telefon.

mokjadeandell said...

Selamat bercuti Anis.Jaga diri .

Anonymous said...

Jgn lupa beli coklat nougat ko aunty..aunti nk yg wrapper kala maroon ye nis...hehe..jgn lupa beli tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...