Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, May 8, 2010

Cara ni tak betul ni...


Saya makan banyak sungguh seharidua ni.
Camni la bila hati tak tenteram.
Saya jadikan makanan teman baik saya.
Saya bukan nak salahkan makanan,
tapi bila makan otak saya berhenti sekejap dari
mengulang tayang cerita yang sama.
Lepas makan apa saya rasa?
Bersalah dan menyesal..
Kenapa?
Sebabnya ketenangan itu hanya sementara.
Masaalah tak selesai pun..
Yang kusut masih belum terurai.
Yang luka tetap tak sembuh.
Hanya perut yang penuh sarat.
mata mula ngantuk.
Lemak beranak pinak..
Maka bertambah la satu lagi masaalah.
Masaalah berat badan pulak ni..
Tak pasal pasal....

2 comments:

myQza said...

ekekkekekeke...

aku pun ada masalah yg sama

Maiyah said...

hahaha.. x mau le camtuuu ngeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...