Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, May 19, 2010

Dr Saidatul.

Alhamdullilah..Terima kasih Tuhan.
Masih ada Bahagia untuk saya.
Tuhan telah kabulkan doa saya,
doa anak saya dan
doa semua yang mengenali dan menyayangi anak saya tu..
Malam tadi dia mendapat keputusan final exam.
Happy sungguh dia.
Rasmi lah dia bergelar 'Dr' bermula hari ini.Syukur.
Segala resah dan ranjau saya rasa begitu kecik hari ni.
Berbanding dengan ganjaran kejayaan anak
yang beserta dengan izin dari Illahi.
Hati saya cukup bangga dan mengkagumi kebesaran Nya.
Tuhan mendengar rintihan doa saya.
Tuhan belum lupakan saya rupanya.
Tahniahlah wahai belaian jiwa bonda.
Luruh sudah segala bebanan yang merantai hati.
Semoga setiap langkah mu diberkati..
Selamat berbakti pada yang memerlukan..
Selamat berjuang di alam nyata yang penuh cabaran.
Tuhan, berikan lah kekuatan untuk dia sebagaimana Kau telah
berikan kekuatan itu untuk ku..
Alhamdullilah...

7 comments:

Tepi Sungai Batu said...

Sekalung tahniah dari Pak Man. Semoga Dr.Saidatul akan berjaya dunia dan akhirat....amin.

aG said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Iffah said...

mummy,ckp kat kakak congrats.

nidus2 said...

Tahniah untuk Dr. Saidatul dan tahniah jgk untuk mummynya. Kekuatan untuk menempuh cabaran mmg berkuasa kuda.

Granny Hani said...

terima kasih buat yg singgah di sini..Terima kasih atas sokongan dan setiap patah kata adalah doa buat dia.Alhamdullilah.

umimanja said...

Tahniah buat Dr.Saidatul dan juga tahniah buat akak.

nikki said...

tahniah untuk Pija, Su.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...