Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, August 24, 2011

Alhamdullilah.Alhamdullilah. Alhamdullilah....

Alhamdullilah.
Alhamdullilah.
Alhamdullilah.
Syukur teramat sangat.
Yang hilang dah di temui.
Terima Kasih semua,
doa,nasihat dan moral support dari semua yg mengenali saya
banyak membantu menenangkan saya.
Saya bayangkan payah nya urusan saya jika kehilangan itu kekal.
Tuhan maha mendengar dan maha kaya.
Kehilangan itu hanya untuk menguji kesabaran saya.
Kalutnya saya walau hanya di duga sedikit cuma.
Lemahnya saya, cepat panik nya saya.
Tuhan,
saya lah makluk yg serba kurang.
Astaqfirullah...Hanya Tuhan yang menentukan segalanya.
Betul lah,
Bila kehilangan baru kita lebih menghargai.

Dah jumpa apa yg dicari tu hati kembali tenang.
Petang tadi berbuka dengan lapang dada.
Something to celebrate
and never enough thanking God.
Saya masak kuah kacang, sate dan nasi impit.
Macam dah raya pula rasanya.
Kira berbuka ala ala pre-raya gitu.

InsyaAllah kalau Tuhan masih pinjamkan usia, minggu depan kita kan menyambut Aidilfitri.
Maka,
buat nasi impit sekali lagi,
kuah kacang sekali lagi,
Bakar sate sekali lagi.
Cuma bezanya minggu depan giliran orang lain lah pulak berpeluh peluh membakar sate tu.
Ulang suara..
MUMMY CAKAPPPPP....
"MINGGU DEPAN GILIRAN ORANG LAIN PULAK BAKAR SATE OK.."



18 comments:

cikguden said...

ok mummy. hehehe

Acik Erna said...

Syukur Alhamdulillah.

AZANI said...

alhamdulillah...

secangkir madu merah said...

bestnya, dah raya dulu..

MulutPayau said...

Sykur Alhmdulillah...

p/s..Berpeluh nanti orang yg kena bakar sate yer....

ikatankasihku said...

Akhirnya kak....lega kan....
nasib baik jumpa...lepas ni kene sentiasa beringat..ok lepas ni boleh tido lena dah..hehehe

kasihredha said...

Alhamdulillah kak..
leganya bila dah jumpakan kak :)

nidus2 said...

Nak suruh Pak Nidus ke? SEDIA BERKHIDMAT DEMI BOSS.....Selamat Raya.

Marina Monroe said...

Salam, bersate berbuka puasa, sedapnya..
Menyucuk daging dan membakar memerlukan kesabaran..rajinnya cikgu..he he he

sal said...

alhamdulillah..syukran, berkat bulan puasa..

Ibu n Abah said...

Cikgu..
Syukur Alhamdulillah..
jika betul2 hilang, gawatnya...
- tak mo pikir...

mindaku said...

Assalamualaikum:)

Memang sebegitulah kan lumrah manusia...pasti 1001 rasa perasaan timbul bila hilang sesuatu!!...:(

Tapi ..alhamdulillahhhhh dah ketemui brgnya..:)

makcu B said...

Tak sempat baca N3 kehilangan tu. tapi..... selagi Kak Nie masih ingatkan Makcu, selagi itulah beg kecik kuning itu tak akan hilang, he he he....

ummiarissa said...

amin!doa orang berpuasa dimalbulkan Allah..

ajumohit said...

alhamdulillah jumpe dah, kenyang mkn sate hihihi

lina said...

Alhamdulilah....:)

Huda said...

alhamdulillah dh jmpe ye kak..sedapnye sate tu :)

sekamar rindu said...

salam..

alhamdulillah...nak berbuka puasa dan terawih pun tenang saja bila dah jumpa..

alhamdulillah...saya tumpang gembira..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...