Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, August 27, 2011

Dah nak raya la ni kalau rasa macam tak cukup jari



Nak buang sampah ke tidak?

14 comments:

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Cikgu Hani,

Makin nak raya makin pening. Bila cucu tiga2 berkumpul, rumah jangan ceritalah, macam pasar malam, dah tak larat nak kemas ni.

kasihredha said...

hahahahhaha
cepatttt cakappp...nak buang sampah tidakk?????

zul permatang badak said...

Hiiik....ado bedil dio.......itu paksaan tu......

jange wat lagu tu, takut oghe nok gi rayooo........

sekamar rindu said...

Assalamualaikum...kak,

selamat hari raya...time ni semua sibuk..:)

comel pistol tuuu..

nidus2 said...

Patik tumpang kesian jer kat Qimie tu Tuanku....Patik kat sini hari ni lagi teruk didera oleh Ku Pah....huaa3.

Cikli said...

meriah..

hani@debumelukut said...

Kunang kunang,
bila hati senang penat tak terasa..

hani@debumelukut said...

kasihredha,
tembak sampai habis peluru pun tak bergerak2 jugak budak2 nih..

hani@debumelukut said...

zul,
penat mulut mintak tolong pun, buat derkkk jer ...

hani@debumelukut said...

sekamar rindu,
nak pinjam? boleh aje..

hani@debumelukut said...

nidus2,
Sebenarnya nak tembak orang lain tu pak nidus...hehehehe.

hani@debumelukut said...

Cikli,
Alhamdullilah.

insan_marhaen said...

tak pa.. bagi can dia raya dulu..

ieja amieja said...

assalam...
pose2 ni pun main ugut ngan pistol gak ke??? campak balik pistol tuh..hahahha..x beraya karang..

'SELAMAT HARI RAYA'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...