Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, August 3, 2011

Wordless Wednesday.


26 comments:

Che Mid said...

Emmm, Nama CM adakan kat situ... tu tu laaas sekali.. hik hik

ahmad humairi said...

Assalamualaikum,

Salam ramadan al mubarak.
Selamat menjalani ibadah puasa.
Selamat menyambut lebaran yang bakal tiba,
Maaf zahir dan batin.

A.I said...

bagusnya teacher kasi duit raya kt bebudak yg pose. tp camne akak nk tau dowang tu betol pose ke idak? =)

Diana @ bilakukatacinta said...

salam kenal dan salam ramadhan....

Huda said...

wow!bagus tu kak siap ade list lg :) motivasi tuk budak2 kan :)

Ros said...

oppss...tak de nama dalam senarai..

Untungnya bebudak tu dpt duit raya ikut jumlah puasa..tidaklah standard rm2 tu!

Ros pun bagi pelajar iqra, puasa penuh rm10 kalau tak..standard

Tahniahlah kak bagi galakkan kat kanak2...Ros pun bagi pelajar iqra

ieja amieja said...

ikut listing 50% puasa tuh..hehhe yg lain2 puasa yang yuk la tuh..hahaha
Alhamdulilah ank ija yg n0 2 pun 9thn..belum tinggal lg..

nidus2 said...

Ticer...saya posa ari ni. Duo posen!!

Kunang-Kunang said...

He he dah kira duit raya.

MulutPayau said...

Akak...saya pun ada dalam list tu...nak duit raya jugak..!!!

KuNanGKuNanG said...

tringat masa sek rendah dulu..sapa pose penuh cikgu bagi singgit...suka sangat masa tu.singgit besar nilainye..

Ann Huda (Ate) said...

Cute nyerrr...
Ate pun nak belajar kat darjah 3 Harapan..satu hari pose brapa sen dapat cicer?

Cikli said...

motivasi yang baik

hani@debumelukut said...

CM,
ish, ilat tuh,,tak aci!

hani@debumelukut said...

Ahmad Humairi,
dah terasa bahang raya kan..baru poso 3 hari.

hani@debumelukut said...

A.I,
tak kisah lah mereka cakap betul ke tidak, saja nak bagi semangat buat yg mmg puasa..tapi kan, kalau ikut pengalaman, budak2 lah yg paling jujur..

hani@debumelukut said...

Salam buat diana dan tq kerana singgah

hani@debumelukut said...

Huda, mmg setiap tahun mcm ni lah..selain mengajar, kami mendidik

hani@debumelukut said...

Ros, seronok kan tgok dia org hargai apa yg kita bagi walau hanya sedikit.

hani@debumelukut said...

ieja,
yer, tapi dia org mmg ngaku kalau puasa yang yuk..org dewasa yg selalu sorok2 tak puasa nih.

hani@debumelukut said...

Nidus2,
mintak dgn pengetua pak nidus lah.

hani@debumelukut said...

kunang kunang,
dah mula mengira..yg tah tinggal langsung tu ada bonus lagi.

hani@debumelukut said...

MulutPayau,
hehehe...mana ada???

hani@debumelukut said...

kunang kunang, masa dulu duit syiling pun dah suka dah..kalau berlari berbunyi dlm poket.

hani@debumelukut said...

Ann huda, alah akak janji jumlah yg kecil aje, saja nak naikkan semangat untuk berpuasa.

hani@debumelukut said...

Cikli,
dah 30 tahun mengajar ni mcm kaedah dah cuba dan kaedah ni ternyata berkesan. kadang tu jumpa parent kat pasar, dia org cakap anak dia org tak nak buka puasa sebelum magrib takut tak dapat calit di list ticer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...