Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, September 26, 2010

Atas niat apa sebenarnya awak hulurkan salam kenal tu..

Kalau orang berbuat baik kepada saya, saya tak pernah fikir lain. Bagi saya bila saya berbuat baik tak lain hanya kerana saya suka kepada dia, nak berkawan dan nak mengenali dia lebih dekat.
Tapi tu saya.
Rupanya ada orang yang berbuat baik pada saya hanya untuk mengetahui kekurangan saya, kelemahan saya dan cuba untuk manipulate segala cerita mengenai keluarga saya.
Tak baik la macam tu. Saya anggap awak ikhlas berkawan.Saya pun ikhlas.
Tapi kalau benar awak hanya nak jadi 'spy' tak payah la kita berkawan yer.
Lagi pun tak ada apa benda yg nak awak 'spy' kan....
Buang masa awak aje.
berkawan biar seribu, bermusuh jgn sekali kali.
Maafkan saya...

6 comments:

Nur Misnan said...

salam..
benar.. musuh jgn di cari..

al-lavendari said...

salam.

ada juga manusia macam tu di kalangan kita ya !

hani@debumelukut said...

nur,
hati hati bila berkawan jgn sampai digunakan.

hani@debumelukut said...

al-lavendri,
Adaaaa...jgn tak caya, memang ada.
Payah nak kenal mana teman sejati dan mana yg nak ambik kesempatan ni.

roshanilawatey said...

Salam Kak Hani,

Memang, makin rapat kita dengan seseorang makin terserlah peribadinya... ada yang o.k, ada yang k.o... memang betul kata pepatah..."rambut sama hitam, tapi hati lain-lain".
Jadi, Kita kena berwaspada selalu dan perlu simpan sedikit curiga di hati...

hani@debumelukut said...

roshanilawatey,
yerlah, akak ni asal org buat baik jer, tak fikir negatif dah.... betul, kita kena ada juga curiga dlm hati sbb hati manusia berbeza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...