Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, September 27, 2010

Boleh tolong saya tak?

Saya pening dah memikirkan apa perlu saya lakukan untuk keluar dari komplikasi yang saya hadapi ini.Ini masaalah yang saya cipta. Padan muka saya lah. Memang tak ada jalan penyelesaian.
Kalau saya beritau kawan2 mesti kawan2 akan mengatakan saya ni bodoh,Kalau beritau keluarga,anak atau suami sekali pun, mesti dia orang anggap saya tak pasal2 cari penyakit..Memang sah tak kan dapat sokongan dari sesiapa pun.Kalau saya jumpa kaunselor pun bukan boleh selesai jugak, buat buang duit jer.
Saya pun dah tak tau kenapa saya teruskan sedangkan saya sendiri dah tak suka.
Tak ada apa yg saya dapat kecuali lebih byk masaalah.
Dah berapa kali cuba tutup buku, tapi tak berjaya.
Saya terlalu memikirkan hati orang lain.
Takut ada yang terhiris,terluka.
Takut ada yang tak puas hati,marah dan membenci saya.
Tapi hati saya macam mana?
Saya tidak kuat..selalu mengalah pada keadaan.
Kali ni saya kalah pun tak apa asal saya boleh keluar dari kekusutan ini.
Boleh tolong saya tak?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...