Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, September 2, 2010

Mana baju raya buat saya???

Tak ada baju raya.
Betul! Sumpah.
Baju yang di tempah belum puasa tu tukang jahit kata tak sempat siap sebelum raya.
Baju yang di tempah lebih awal dah siap, dah sendat pulak..silap ukur kut.
Semalam pergi tengok yang ready made...Tak berkenan, tak menepati citarasa.
Kalau ada yang berkenan saiz nya tak sesuai..Adeiii..
Kalau ada satu dua yang boleh muat tu warna tema pulak yang lari.
Problem masaalah ni...
Raya dah makin dekat..
Malas dah fikir bab baju ni.
Banyak keje lain yang perlu difikirkan.
Yang penting baju anak2,keperluan anak2 dan persiapan untuk keluarga beres.
Yang wajib dan sunat terlaksana..Alhamdullilah.
Maka beraya lah saya tanpa baju baru nanti.
Uwaaaaaaaaaaaaa...!!! Nak tiok weh!

4 comments:

Aida Ali said...

Salam kenal cikgu. Tak apa, banyak masa lagi. Cuti sekolah nanti pergilsh shopping lagi

Anonymous said...

tema tahun ni warna ape?

-alamaya

hani@debumelukut said...

Aida dan anonymous,
Tak apa lah, tua2 ni tak ada baju raya pun tak apa asal anak2 balik.

Anonymous said...

Tanpa baju raya tak pe, jangan tanpa baju. He he he...(makcu)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...