Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, September 16, 2010

Here we r again..

InsyaAllah saya bakal menerima seorang lagi menantu akhir tahun ni.
Tapi saya belum buat apa2 persediaan lagi.
Belum di warwarkan pun tarikh kepada saudara2 jauh dekat.
Tak tau nak mula di mana.
Baru ni sibuk dengan nak raya.
KIV dulu pasal nikah kawin ni.
Ini raya dah sudah, kena start planning dah ni.
Saya tak suka kerja satu kepala saya saja.
Saya suka dapat pandangan dari org2 yang saya sayangi
Keluarga saya dan keluarga suami saya merupakan tulang belakang saya.
Setiap kali ada majlis apa2 pun saya bergantung pada keputusan ramai.
Warna apa, tema apa, macamana, bagaimana semuanya pakat2 fikir.
Mujurlah saya berada dalam keluarga besar yang sporting.
Kali ni sekali lagi saya perlukan kerjasama semua.
Harap2 tak ada yang serik dgn ke'fussy'an saya.
So Ma, Che, Kakak2 dan adik2, please tell me what do do now.
(KZah,Cni, Kmah, Cna,Na,Makdik,Wo,Zura,Zae,and Linda I need your help again,as usual)

2 comments:

alamaya said...

tahniah..family bertambah=)

Granny Hani said...

tq..alhamdullilah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...