Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, September 23, 2010

Sabun masuk mata.

Saya taip dan saya delete.
Taip lagi, delete lagi...
Taip dua baris, delete sebaris.
Taip dan baca ulang2 tapi bukan ini yang saya nak luahkan.
Ada yang bermain dalam kepala.
Tapi tak tau nak mula dari mana.
Taip lagi , delete lagi..
Dah lah, hari ni bukan hari saya berblog agaknya.
Buntu.
Tak tahu.
Keliru.
Maaflah wahai blog,
Saya rasa lebih baik saya pergi mandi.
Buka paip /shower dan menangis sepuas hati.
Kalau tak ke blog, di situ lah saya berbahasa.
Meraung pun hanya gayong dan baldi jadi saksi.
Bila mata merah selepas mandi,
Biasalah,
"Sabun masuk mata"

5 comments:

Anonymous said...

Bo la tiok nyo.... nanti kalu mato meroh, nok jadi awok2 senamrobik lagu mano? malu ko budok eh.. hi hi hi... (makcu)

roslaini saad said...

Sayu dan sedih...ada kata-kata yang tak dapat diluahkan, kepedihan yang tak dapat dikatakan...kepiluan yang hanya sendiri merasakan....

Sabun masuk mata...alasan semata-mata..
menangislah sepuasnya..supaya lega yang terbuku di dada...

hani@debumelukut said...

Makcu, demo nak wak nayo ko kita tu suruh kita duk depe..tak po kita terima hakikat ore jeles ko body kito...hahahahahaa....

hani@debumelukut said...

Roslaini,
Hmm, semua org pun gitu, bila sedih yang menemani hanya diri sendiri..

Anonymous said...

Buke makcu yang nok wak nayo ko kak nie. Makcu pung terkejut mcm beruk tengok cermin bila kak nie terpilih. Apahallah AJK?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...