Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, September 24, 2010

Gunalah kewarasan fikiran sikit kalau nak kenakan saya punnn.

Saya?
Kenapa nama saya yang dicalonkan?
Siapa yang pandai2 calonkan nama saya?
Dan sapa yang jadi tukang sokong?
Tak patut, tak patut........
Kalau 20 tahun dulu saya tak membantah.
Malah rasa teruja lagi.
Tapi saya berfikiran positif.
Mula tu memang lah hot terbakar.
Tapi bila difikirkan masak2 saya nak tergelak.
Orang nak kenakan saya saja..Ok, saya terkena.
Puas hati awak?
Sekarang saya nak cakap sikit..tarik nafas sebelum baca.
Awak,
Ada ke patut awak lantik saya jadi Aerobic instructor.
Naik pentas, tergedik2 di depan semua.
Semua orang tau saya ni jenis tak suka bab naik pentas ni,
Heroin belakang tabir saja..
Saya kan dah tua...urat saraf saya dah nak expired.
Saya pulak gemuk la ni..kesian la lemak2 saya yang bergantungan tu.
Lagipun saya ni hodoh, pemandangan tak cantik nanti.
Saya rasa rasa masih waras dan nak juga menghormati tittle 'Hjh' saya tu.
Berkelakuan biar mengikut batasan..
Tak nak la org kata kita ni kubur dah kata "Mariiiiiiiiiiiiii" pun tak insaf2 lagi.
Malu pada diri sendiri.
Lu pikir lah sendiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

2 comments:

Anonymous said...

Makcu sungguh terkejut apabila nama kak nie tertulis kat situ. Rasa nak tergelakpun ada sebab nampak kak nie terkezut. Apa hal ni jadam... khadam? Tengok oghe gak getek...

hani@debumelukut said...

Yer lah Makcu...Cian ko ambo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...