Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, November 17, 2011

Tuhan lebih sayangkan dia.

Ma, sabar dan redha lah, jangan nangis.
Jangan nangis.
Jangan lah nangis.
Dah lah menangis tu.
Dah laaa..
Cukup la tu.
Tengok awak nangis, saya pun nangis jugak!

Kita sedekahkan Alfatihah buat dia.
(Sewaktu saya memeluk kawan saya yang kematian suami ni, bergoncang badan dia menahan tanggisan..Hanya Tuhan yang tahu isi hati dia. Saya hanyalah mata yang memandang..)

9 comments:

Ibu n Abah said...

Inna Lillah Hiwainna Ilai Hirojiun..
Memang kita tak akan dapat selami kesedihannya.. tapi sekurang2nya dia dapat rasakan dia punya teman rapat untuk dia kongsi rasa.

lina said...

salam teacher - Al Fatihah amin..amin..amin

Aku said...

teman hidup berpuluh-puluh tahun.. tiba-tiba hilang .. meninggalkan dia keseorangan meniti hari-hari yang mendatang... tak tau macam mana nak hadapi segalanya...

pB said...

Hari nie , cukup sebulan (4 kali Khamis) ayah pergi meninggalkan pB



Al-Fatihah

AZANI said...

kak
takziah untuk kawannya, alfatihah untuk yang pergim semoga rohnya dicucur rahmat.

munna said...

AL-FATIHAH BUAT ARWAH...SEMOGA SAHABAT KAK HANI TABAH MENGHADAPI DUGAAN INI

Zaitun said...

Al-Fatihah dan takziah buat keluarga nya.

Haslina said...

berat mata memandang, berat lagi bahu yg menanggung..

sekamar rindu said...

Salam..

saya sangat memahami..al-fatihah buat arwah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...