Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, November 23, 2011

Wordless Wednesday-Rm100 punya pasal hujan badai di rempuh jua...





AlFatihah buat seorang bapa yang menghembuskan nafasnya yang terakhir sewaktu mendengar ceramah di tepi dewan sebelum sempat mengambil duit tu..Arwah sempat di papah ke kantin bila dia tiba2 lemah/hampir jatuh..Di situ lah nafasnya berakhir.Semoga rohnya di cucuri rahmat dan di tempatkan bersama orang2 yang soleh.

21 comments:

ajumohit said...

innalillah..buat org yang kuarng berkemampuan, rm100 tu besar nilainya

Kunang-Kunang said...

Alfatihah pada arwah bapa murid tu dan takziah pada keluargaarwah.

Sally said...

Al-fatihah..di situ rupanya janjinya dengan malaikat maut..

Pia said...

"100 tu byk kak...macam saya ni ank 5,tolak yg pra tu dptlah 4 ratus oklah tu kurang sikit beban abahnya nak sediakn duit buat beli kelengkapan skolah..~Innalillah...kalau sudah ajal tak mengira tempat dan masa...semoga keluarga si mati tabah dn redha.."

che mid said...

Setuju dgn aju... sampai bergaduh-gaduh pun ada...

sal said...

moga rohnya dicucuri rahmat..
tak ada rezki dia dpt rm100..
rezki anak2nya pula..

MulutPayau said...

Rm100 tu dapat jugak meringankan beban...
Al-Fatihah utk arwah dan takziah utk keluarga arwah..

Acik Erna said...

AlFatihah..mesti terkejut dan sedih keluarganya.

Yunus Badawi said...

Kena dengar ceramah dulu ke sebelum boleh ambil duit RM100 tu?

Zaitun said...

Al-Fatihah.

kakcik said...

Innalillahhiwaiinailaihirojiun.

Bagi orang yang berkemampuan, RM100 itu amat kecil nilainya. Tapi bagi mereka yang sebaliknya, dapat memegang not RM100 itu pun sudah cukup membanggakan. Itulah kehidupan.

Alhamdulillah, dua orang anak kakcik dapat mengambil duit itu tanpa ada masalah langsung. Dan mereka menggunakannya ikut kehendak mereka. SiBS dah beli kasut bola. Bangcik pula masih menyimpan duit itu. :)

Cikli said...

seratus banyak cerita.
alFatihah buat arwah.

a kl citizen said...

semoga rohnya di tempatkan bersama orang soleh...

MULAN said...

alfatihah... moga rohnya dicucuri rahmat... rm100 amat berharga bagi saya..

pB said...

kena dengar ceramah dulu???


Al Fatihah


Moga rohnya dicucuri rahmat

Yan said...

Salam kenal..

al fatihah buat arwah..

gadisBunga said...

ya Allah....sedih juga saya walau tahu mmg ajalnya sudah sampai di situ...

Pn Kartini said...

Al-fatihah...

Sebegitulah janjiNya...
Bila tiba ajal kita
tidak kan terlewat..
kita pasti akan dijemputNya jua.....

Semoga Roh arwah di tempatkan di kalangan mereka yang beriman..Amin

Hanis MY said...

Innalillah semoga kita kembali pada-Nya dlm keadaan yg baik2 dan cukup amal ibadat...

ILA HonEyBuNNy said...

al-fatihah....

Anonymous said...

daripada duit tu kakmah buat beli gelang, baik la kita ambik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...