Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, November 15, 2011

Nak plaster mulut.

Diam.
Tak semestinya tanda setuju.
Bungkam.
Tak semestinya tanda rela
Membisu
Tak semestinya tanda tidak apa apa.
Kelu.
Tak semestinya semua baik baik sahaja.


Tak perlu tunjuk perasaan, piket di tepi jalan dan bawa sepanduk macam2.
Mogok di republik saya cukup dengan catuan kata kata.
Perang dingin bermula.
Shyyyy.....!!!!!!!

12 comments:

A.I said...

YE. KITA SERUPA! -____-"

Ibu n Abah said...

hahahahahaha...
samalah cikgu dengan saya...
bila dah diam bungkam cenggitu memang adalah yang tersentap di hati...
tapi taklah lama...
kan???

Cikli said...

diam kurang sikit dosa mulut

KuNanGKuNanG said...

nape ni kak, tengah perng dingin ke?tp pe2 pun lbh baik berdiam walaupn kite xstuju daripada memberontak dan akan timbulkan byk masalahkan.:)

Aku said...

yeay! Perang.
Aku suka perang-perang dingin ni...
perang dingin US-USSR mencetuskan banyak innovasi...

hehehe

Chik Att said...

dekat2 cuti ni .. byk keja .... tutup mulut lg bagus kan ...

cikguden said...

senyum...tak perlu kata apa-apa

munna said...

DIAM LANGKAH TERBAIK KAK...

Much Melo said...

benar :)

sekamar rindu said...

salam..

jgn diam lama sangat kak.:))

Kamariah Awang said...

Kadang2 diam tu tanda benar2 dah marah... Allah sajalah yang tau...

MulutPayau said...

lebih baik diam.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...