Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, November 21, 2011

Saya hari ni.

Saya.

Kalau awak rasa awak ni Ultraman Taro datang lah dekat.
Kita lawan nak?


Kadang kadang rasa nak jadi macam raksaksa yang boleh memusnahkan bandaraya di Jepun tuh.
Nak sangat gagah kuasa.
Nak dush! dush! dush!...
DUSH!
Kalau tak dapat jadi raksaksa, jadi Ultrawomen pun tak per...
Huhuhuhuuu....!

9 comments:

kakcik said...

Walaupun bukan Ultraman (itu hanya watrak ciptaan manusia), kita tetap ada kehebatan tersendiri, kna? :)

al-lavendari said...

siapakah yang awak ingin musnahkan ?

Amerika, Israel, Mat Rempit ?

Queenie said...

mak aihh cicer...cacutnya...
power...

cicer nak musnahkan caper?

MulutPayau said...

fuhhh... gagah perkasa akak hari ni...heheheh
Saya nak jadi doremn lah kak...boleh buat semua bnda....

Ibu n Abah said...

Cikgu..
Hehehe..ni mesti geram tahap super....
Sabar cikgu yer...
### rupa2nya ramai dari kita yg teringin nak jd super power cenggitu.. Ingatkan saya jer...

Pn Kartini said...

AssalamuaLAIKUM..:
Ganaszz gakk ekk..heheh

AZANI said...

kak

hi hi...ultraman power 16 saat je...lepas tu battery kong..

che mid said...

ehh jangan, kalau dah jadi robot macamana nak bergaya dengan baju-baju cantik tu..tak glamor yu..

ILA HonEyBuNNy said...

ultrawomen datang komen neh...ehhehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...