Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, July 10, 2012

Bukan lah Jentayu itu..

 Aku bukan lah Jentayu itu.
Aku lah burung yg di cipta oleh 'Aku lah Jentayu itu'.
Aku hanya Maskot sukan 
Maaaaakan Budakkkkk...!
Ei, menakutkan!

Ini lah Jentayu itu,
yang sedang nak cekik burung tiruan tu.
Naper lah Burung ni tak cute macam 'Aku lah Jentayu itu'?
Loya ke? Kalau loya, sila abaikan ayat terakhir tu.





5 comments:

Maiyah said...

salam..

hehe.. nk peluk jentayu itu leh x

MaWar said...

kreatifnya...

kakcik said...

Besarnya jentayu jadi2an itu. :)

C'Jai said...

kali pertama tengok 'jentayu' tu... haha..

Haslina said...

kak Hani, guna kain apa utk bulu burung tu? i take it your rumah is rumah biru, kan? sebab burung biru, kobis pun biru.. hehehe..
very creative and detailed piece of work..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...