Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, July 31, 2012

Projek saya bermula hari ni.

Saya nak buat 'Scrapbook.'
Saya tengok seorang kawan saya dah buat scrapbook yg sangat hebat.
Bila orang lain buat, saya mula lah nak meniru.
Hari ni nak mula kumpul bahan.
(Sayang sekali dah banyak bahan yg x ada dalam simpanan)
Banyak kerja ni, dah la sibuk di bulan2 mulia ni.
Takpa, tak ada tarikh tutup scrapbook saya ni.
Lepas raya nanti pun tak per.
Nanti kalau siap saya nak share kat sini.
Ops, tajuk?
Rahsia.
Wait n see.

5 comments:

Nanie@NMS said...

Salam,

hehehehehe jangan lupa share, akak tumpang seronok..

MaWar said...

masa muda remaja dulu suka buat,tapi sejak senja ni tak terbuat...

ahmad humairi said...

Scrapbook kad raya la tu....hehe

KakNi (CikNi Ahni) said...

Kak Hani, dulu saya pun rajin buat scrapbook tapi tak yah pakai apa2 bahan sebab saya buat digital scrapbook. Macam gambar profile saya tu, ada butterfly bagai tu buat dengan scrapbook ler. Boleh register di sini: http://www.scrapbookflair.com/

Pn Kartini said...

er..er...buat skrapbook??ermm..
rajin kak yaa..:)
tini setakat kerah budak2 buat skrapbook utk capai bandnya ada laa...heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...