Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, July 27, 2012

Puas pikir nak tulis pasal apa hari ni.....

Tak nak tulis pasal makan makan
Biar chef aje yang cerita
Tak nak cerita pasal dosa pahala
Biar ustaz saja yg ulas
Tak nak cerita pasal orang lain
Tak baik ngumpat di bulan puasa nih
Tak nak ulas isu politik,
Tak reti.
Tak nak luah rasa dan gelora jiwa,
Buat apa buka pekung di dada.
Tak nak komplen pasal kerja
Boss kadang2 bukak juga blog saya...Bahaya tu.
Jadinya saya nak buat N3 pasal apa di hari Jumaat ni?
Pasal kucing saya lah.
Ok, pasal kucing saya yang terkurung dalam kandang
Hanya mata yg terlepas.
Belum mandi lagi tu.
Mandi air panas. pantang air sejuk.
 SiTiger dan Sidebu  ni makin kuat makan.
Tau nak makan jer kerja mereka.
Semakin gemuk dan tak reti duk diam..
Wait, Jap...Ni cerita psal kucing ke pasal saya?
Serupa lah..I terasa you!.
Yer lah, tuan kucing dgn kucing pun 2x5 saja...

2 comments:

secangkir madu merah said...

Comel si tiger dgn si debu... tengok mereka teringatkan kucing saya yg telah diberi kpd org huhuhuhu

KakNi (CikNi Ahnie) said...

suka nyer saya tengok yang warna kelabu gelap, susah lah nak dpt kucin kaler tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...